28 maart 2010 - Nog een maand!

We waren als gezin zo druk met vanalles en nog wat bezig, dat het vooruitzicht op een nieuwe vakantie eigenlijk wat naar de achtergrond verschoven was. Maar toen ineens hadden we nog maar een maand te gaan! En toen moesten we ons ineens bezig gaan houden met het huren van een villa en het huren van een auto. We hebben immers alleen de vliegtickets nog maar.

Afgelopen december zaten we aan de kust. Dit jaar willen we waarschijnlijk gewoon weer in Centraal Florida zitten. De plannen? Waarschijnlijk een dagje Miami (wilden we met Kerst al doen, maar toen is het er niet van gekomen), een dagje Daytona Beach, misschien een dagje vissen en natuurlijk veel shoppen. En voor de rest zal ik mijn stapeltje Floridareisboeken er weer eens bijpakken voor nog wat ideetjes.

boeken

2 opmerkingen:

  1. Zeg, schat, ik heb een leuk autootje gevonden. Vind je ervan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ok. Maar tijdens de autoritjes zet ik wel mijn zonnebril op. En misschien een pet.

    BeantwoordenVerwijderen