9 mei 2010 - Moederdag, Downtown Disney, bioscoop

Het is Moederdag, de zon schijnt en ik ben in Florida. Hoe vaak zal ik dit nog meemaken? Ik hoop nog vaker, maar voor het geval dit niet zo zal zijn, geniet ik er nog maar eens een beetje extra van.

Vroeger kreeg ik altijd tekeningen of knutselwerkjes voor Moederdag, maar de kinderen worden groot. Ze zijn op de leeftijd dat ze een ‘echt’ kadootje willen kopen.

Onder supervisie van vader is er gisteren een mooie armband en een stel leuke oorbellen voor me gekocht. Ook wordt er gevraagd wat ik vandaag het liefst wil doen.

 

Wat ik het liefst wil is een beetje winkelen en naar de bioscoop! Omdat we naar de bioscoop in Downtown Disney willen, besluiten we gelijk de winkels daar te bekijken. Eigenlijk worden we allemaal niet zo warm van de winkels hier, niet om echt iets te kopen tenminste, maar het is wel erg leuk om hier rond te kijken. Vooral de Legowinkel vind ik erg leuk.

 

Maar ook kijk ik graag rond in de winkel met alleen koelkastmagneetjes.

Als we bij de bioscoop aankomen, zien we dat de film die wij graag willen zien (Death at a funeral), pas over anderhalf uur begint.

Het is bloed en bloed heet en we vluchten de auto in. Goed, dan maar rijden en zien of er nog iets leuks in de buurt zit. Niet ver buiten Downtown Disney komen we een winkelcentrum tegen waar we nog nooit geweest zijn (Lake Buena Vista). Oké, laten we hier maar onze geluk beproeven.

Er is een Tommy Hilfiger winkel, maar hoewel het een outlet is, is hij een stuk duurder dan de winkel waar we laatst waren. We gaan even de VF in. Ik persoonlijk heb nog nooit van deze winkel gehoord. Ik zie binnen veel goedkoop geprijsde Wrangler en Levi’s hangen, maar mijn aandacht wordt getrokken naar een paar leuke Bh's. Het is Moederdag, dus passen is zo gebeurd en kopen ook ;-)

We bekijken nog wat winkels. Ik sta in Old Navy een paar jurken te passen wanneer we er achter komen dat we ons moeten haasten om onze film te halen.

Snel naar de auto, snel weer naar Downtown Disney rijden. We halen onze kaarten net iets te laat, maar het meisje achter de balie verzekerd ons dat de film nog niet begonnen is.

´Death at a funeral´ is van het begin tot het einde lachen gieren brullen. Echt een aanrader deze film. Ook heerlijk om een lachfilm te kijken met een stel spontane Amerikanen. Echt, het gaat er wel heel anders aan toe dan in Nederland, hoor. De zaal zit niet vol, maar bij sommige grappige scenes breken de Amerikanen de zaal bijna af van het lachen :) En het is ook gewoon een erg leuke film. Echt, ik zou hem zelfs nog voor de tweede keer kunnen krijgen en dan opnieuw in een deuk liggen.

Het is een erg geslaagde dag. Dit was feestdag nummer 1. Morgen nummer 2, want dan is Quintijn jarig!

Meer foto’s van deze dag kun je hier bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten